Agrícola Marvic neemt deel aan de XVII Algemene Vergadering van +Brócoli
Op 7 mei was Agrícola Marvic aanwezig op de XVII Algemene Vergadering van +Brócoli, gehouden in Totana (Murcia). Tijdens deze bijeenkomst kwamen producenten, bedrijven en professionals uit de groente- en fruitsector samen om de huidige marktsituatie en de toekomstige uitdagingen van de Europese landbouw te bespreken.
De bijeenkomst stond in het teken van “Een gezonder Europa” en omvatte verschillende presentaties en ontmoetingsruimtes gericht op de promotie van de consumptie van groenten en fruit, innovatie, duurzaamheid en de ontwikkeling van de agrovoedingssector in Europa.
Voor Agrícola Marvic betekent deelname aan dit soort bijeenkomsten een kans om verbonden te blijven met de evolutie van de sector, ervaringen uit te wisselen met andere professionals en verder te werken aan onze inzet voor ecologische, duurzame en kwalitatieve landbouw.
Als familiebedrijf gespecialiseerd in biologische productie en eigen teelt blijven wij werken aan het aanbieden van biologische groenten van de hoogste kwaliteit aan nationale en internationale klanten, waarbij wij altijd onze inzet voor duurzaamheid, innovatie en de ontwikkeling van de Europese landbouwsector behouden.
Tijdens de bijeenkomst kwamen ook onderwerpen aan bod zoals de promotie van gezonde voeding in Europa en de toepassing van nieuwe technologieën en kunstmatige intelligentie in de groente- en fruitsector — aspecten die de toekomst van de landbouw in de komende jaren zullen bepalen.
Vanuit Agrícola Marvic willen wij de organisatie van +Brócoli bedanken voor deze nieuwe editie van de algemene vergadering en voor de mogelijkheid om samen de waarde van groenten en fruit binnen de Europese voeding verder te blijven stimuleren.


